24.3.10

özhan abi'ye...

kötü bir kulüp başkanıydı. ama dünya iyisi bir insandı özhan abi.

kimi insanlar var bazı işler onlara uymuyor. doğaları ile o işin pisliği birbirini itiyor. özhan canaydın bunlardan biri. aynı rahmetli erdal inönü gibi. yaptıkları işlerin mekanizmaları farklı. kirli, paslı, entrikalı. o işler bu adamların beyefendiliğini kaldırmıyor. beyefendilikleri beceriksizlik olarak tanımlanıyor bakanlar tarafından. bu girdabın körleştirdiği gözlere sahibiz çünkü. anlamıyoruz.

evet çok kızdım kendisine. ama yemin olsun fener maçındaki alkışla alakası yok bunun. ribery mevzusunda kızdım mesela. o adamın elden kaçmasına sinirlendim. alınan oyunculara sinirlendim. hagi'nin harcanmasına. ama o kadar. taraftarlık böyle bir şey işte. sadece en iyiyi istemek takım için.

ama az evvel seyrettiklerim daha da fena yaptı beni. çalışanlarından helallik istemesi, sonrasında fenerbahçe taraftarının kendisini ayakta alkışlayarak uğurlaması... budur işte önemli olan. geri her şey hikaye.

güle güle özhan abi. güle güle...

Hiç yorum yok: