28.8.09

22 yaşında jübile

shane supple henüz 22 yaşında ipswich town kalecisi. iki sene önce ingiltere'de yılın en iyi genç kalecisi seçilecek kadar da yetenekli. ama o artık bir futbol emeklisi.

evet shane supple 22 yaşında futbolu bıraktı. açıklaması gayet şaşırtıcı ama net;

- Profesyonel futbol oyuncusu bundan sonra istediğimi bir şey değil. Gelişmek, büyümek istiyorsan hayatta başka şeyler de var. Ancak futbol benim için bitti. Bu kararı almamın sadece bir nedeni yok. Ancak futboldan zevk almadığım faktörlerden birisi. Artık futbolu kalbimin derinliklerinde hissetmiyorum. Futboldan soğudum ve artık maçlardan zevk almıyorum.

bu kadar basit işte. artık sevmiyor bu oyunu. helal olsun demekten alamıyorum kendimi açıkçası. bu kadar net, bu kadar güzel açıklanabilirdi futbolun bir oyun olduğu. evet shane supple oynadığı bu oyundan sıkıldı ve arkasına bakmadan gitti.

yolu açık olsun.

1 yorum:

xfactor dedi ki...

kaleye top gelmiyor diye sıkılmıştır bence. forvet olsaydı bırakamazdı :P