7.2.10

bu yazı sana hazret-i dangalak

ekşi sözlük yazılarımdan etkilenip buraya ne isim ne de nick vermeden yorum yazan dangalağa yazılmaktadır bu yazı.

3.5 sesleri arasında yazdıklarının burada yayınlanmasını bekliyorsun önce erkek gibi adını ya da nickini yazacaksın. ha senden delikanlılık beklemek benim hatam o ayrı mesele. kim olduğunu bilsem sözlükten yazardım ama gölgesinden korkan bir tip olduğun için burayı kirletiyorum. dangalaklığın parayla satılmaması ve ne yazık ki baki olmasıdır beni üzen.

allah anana - babana sabır versin. ne diyim ki ben?

edit: kayseri maçını yorumlamama sebebim seyredememiş olmam. senin gibi mabaddan sallamak işim değildir benim.

2 yorum:

littleiv dedi ki...

boşver sen kaptan, biz okuyoruz beğeniyoruz yazılarını.

s7evinic dedi ki...

bilsem buraya yazmayacağım ama. 3.5 itin evladı.