17.6.09

basın gidin!

bi basın gidin arkadaşım.

rahat bırakın parkeyi.

ben eskiyi istiyorum arkadaşım. kolayca ucuza bilet bulduğum, insani bir şekilde salona girebildiğim, kız arkadaşımla beraber maç seyredebildiğim, kız arkadaşım tuvalete giderken arkasından biri bir puştluk yapar mı diye düşünmediğim günleri istiyorum. 5000 tane hayvan yerine 500 tane insanla maç seyretmek istiyorum. senelerdir maça gidememe nedenim olan hayvanların elini - eteğini çekmesini istiyorum bu spordan. basketbola dair tek bilgileri "elle oynanan bir oyundur" olan hayvanların defolup gitmelerini istiyorum. futboldan yeterince beslenen fanatizmi bir de basketbolda kız - erkek ayrımı yapmadan körükleyen üç büyüklerin basıp gitmesini istiyorum bu parkeden. atılan her basket sonrası viyana kapılarına dayanmış yeniçeri gibi bağıran adamları istemiyorum goygoycu olarak. adam gibi oynanan bir oyunu adam gibi oynatan adamların bulunduğu bir yerde adam gibi maç seyretmek istiyorum eskisi gibi. en son gittiğim maçın ülker - asvel olmasının sebebi olan tüm hayvanların kaybolmasını istiyorum.
tüm bu yazı boyunca isim haklarını kullandığım hayvanlardan da özür dilerim. kedi - köpekle seyretsem bunlar olmazdı. belki o bağıran goygoycuyu ısırırlardı. ama haksız da değiller emin olun.

Hiç yorum yok: