16.4.09

ben futbol gordum


muhtesem bir mac seyrettik londra'da. ilk yari 2-0 one gecen liverpool ve soylenen istanbul temali sarkilar, ardindan paylasim sitelerinde gosterilecek kadar sacma bir gol sonrasi cosan ve 3-2 one gecen chelsea; seyircisi yavastan disari cikip evin yolunu tutarken 2 dakikada 2 gol atip efsaneye yaklasan liverpool ve son olarak ustunde annesinin ismi yazan kramponla hayalleri bitiren lampard.

4-4'luk bir macti hakikaten. gerrard olsaydi ne olurdu diye de dusunmeden edemiyorum acikcasi. bir de drogba ile anelka'nin uyumu. inanilmazdi. turkiye'de olsalardi coktan beraber oynarlar mi diye konusulmaya baslanirdi. ama goruldu ki oynayabiliyorlar.

chelsea stamford bridge tarihi boyunca ilk kez bir avrupa kupasi macinda 4 gol yedi. ama buna ragmen tur atladi. tabi bunun icin reina'ya tesekkur etmeleri lazim.

ben futbol seyrettim. cumle icinde kullanmasi bile bile guzel.

hele bizde olan kor dovusunu seyrettikten sonra. 

Hiç yorum yok: