23.4.09

kızım için gidiyorum

haber the sun gazetesinden. habere göre carlos tevez manchester united takımından sene sonu ayrılacak. ayrılma sebebi ise kızı. haberin doğruluğu dışında tevez'in sunduğu sebep de tartışılır. işte tevez'in dedikleri;

- ailem için harika bir şehir arıyorum. özellikle kızımın mutlu olmasını istiyorum. manchester'ın tarihine ve taraftarına büyük saygım var ama ailem için en iyi olanı buradan ayrılmam. takımıma en iyisini kazandırıp bu sene buradan ayrılmak çok iyi olacak. bir maçta 3 veya 4 gol atabilirsiniz ama bu ertesi hafta unutulmayacağınız anlamına gelmez. özellikle united'da oynuyorsanız. ben iyi bir futbolcuyum ve daha çok zaman almaya ihtiyacım var. chelsea ile oynanan maçlarda neden oynamadığımı hala anlamış değilim. ispanya ve başka ülkelerden pek çok teklif var. en iyisini bulup gitmek istiyorum.

açıklamalar kızı üzerinden başlayıp kendi sorunlarına doğru devam ediyor ama kesin olan bir şey var ki tevez manchester'da mutlu değil.

real madrid, milan ve juventus'un istediği konuşuluyor kendisini. bir de ingiltere içinden iki talibi varmış. bunların birinin chelsea diğerinin de zengin küçük kardeş city olduğu söyleniyor.
bakalım tevez sene sonu ne yapacak kızı ve kendisi için?

Hiç yorum yok: